Berenang

        Bila sem 3 buka nanti,aku nak masuk kelas intensif renang. Kita digalakkan pandai berenang dulu sebelum buat lesen scuba. Syarat nak buat lesen scuba sekarang semakin ketat. Kalau nak ambik subjek sains selaman scuba yang umt sedia kena pass 3 test berenang dulu. Aku ambik yang persendirian jadi harga dia RM1000++ under umtjaya. Aku reti sikit2 je berenang,kena practice lagi. Aku yakin kita boleh sebab kita ditakdirkan jadi perenang yang handal sejak sperm lagi untuk berenang ke ovum kalau tak macam mana kita boleh jadi orang macam ni. Lagipun apa yang aku baca,jarak untuk sampai ke ovum tu pun jauh macam keliling lautan pasifik,laut terbesar di dunia. Kalau kita fikirkan boleh,insya Allah boleh..

Comments

  1. Hahahah kelakar do akak ni.keep writing ya! I am following ur blog.suka baca.ada unsur humor

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts