Ke kenduri kahwin



Hari ni saya dress up sikit sebab ada kenduri kahwin di dewan Laman Pozi. Anak kawan mak saya yang kahwin.

3.00 p.m. – Singgah beli hadiah dulu untuk pengantin. Cantiklah pula hadiah untuk pengantin ni. Frame gambar untuk foto-foto polaroid (tengah sale pula tu). Tiba-tiba rasa nak juga…

3.15 p.m.- Perut pun dah mula berdondang sayang sebab tak lunch lagi dan asyik terbayang nasi minyak lauk ayam masak merah. Uihhh, laparnya.. Bila nak sampai ke tempat kenduri ni.

3.30 p.m.- Sampai pun. Tak sabar tau nak terkam nasi lepas baca Bismillah. Kemain lapar. Tapi aku, adik dan mak aku kaget bila tengok dewan tu kosong.
Aik? Takkan majlisnya dah habis, kata habis pukul 4 petang, tapi lambat lagi nak pukul 4 ni.

Akhirnya segala persoalan terjawab bila mak aku check semula whatsappnya. Rupanya the big day is not TODAY tapi minggu depan. Hmm, tu je nak cerita. Certot sedih untuk hari ini. 

Comments

Popular Posts