Neelofa sana sini

Neelofa berpurdah

Neelofa hitung hari?

Neelofa bercinta

Neelofa makan nasi

Neelofa, neelofa, neelofa. Memang bumi Malaysia ni berputar keliling dia je ke? 😅

Move on la weh. 

Banyak benda lain lagi boleh buat daripada peduli sangat pasal life dia. Jaga tepi kain dia bukan boleh penuhkan peti ais di rumah pun.

Kalau aku luah ni kat media sosial, mesti akan ada yang bash 'tak suka jangan tengok'. Jangan tengok mendenya dah kalau cerita dia asyik lalu je sebab orang suka sangat hype dan busybody pasal life dia walaupun aku tak cari. 

Si cantik tu tak ada salah pun dengan aku, dan aku tak ada rasa dengki dengannya. Aku siap kagum sebab dia nampaknya seorang yang ada beauty with brain and heart. 

Cuma aku jadi muak bila asyik dihidangkan kisah-kisah selebriti ni. 

Masyarakat asyik sangat dengan hiburan ni. 

Comments

Popular Posts